Posthantering
Hur fungerar posthantering?
Med posthanteringspaketet kan du slippa all eller del av din post i pappersform. Du kommer kunna ägna mer tid åt din affärsidé och det som skapar affärer och inkomst.
Vi tar hand om all din post eller till exempel enbart leverantörsfakturor via adressändring hos respektive leverantör. Detta ger dig möjlighet att få posten digitalt eller inkommande leverantörsfakturor via en hemsida som du kan attestera.
Dirigera om all post, adressändra till oss.
Om du väljer detta alternativ så kommer din nya adress bli “Mailbox 1810”. Detta är en postbox som vi tömmer två gånger per vecka. Vi kommer därefter att öppna all post och scanna in posten till en Dropbox som du kan ta del av. Leverantörsfakturorna scannas in i vårt system så att du via en hemsida kan attestera dessa enkelt.
Adressändra hos dina leverantörer eller specifika företag.
Om du inte vill att vi skall ta emot all din post kan du meddela vissa företag adressen “Mailbox 1810”. På så vis tar vi emot fakturor som skall till ditt företag och kan på så vis scanna in dessa i vårt system så att du kan, se, ladda ned, eller attestera dessa via ett webbgränssnitt.
Föredelar med betalningstjänst
Om du dessutom har en betalningstjänst hos oss så kommer vi vid de tillfällen du attesterar en faktura på så vis dessutom utföra betalningen av dessa.